Gıda sektörü televizyonlara en fazla reklam veren sektör oldu

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 25.06.2019 Saat: 14:19

 Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 19-23 Haizran 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 6 bin 528 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 10 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 490 adet reklamla "Ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 131 bin 494 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 75 bin 670 saniye ile "Siyaset/Politika" reklamları, üçüncü sırada 74 bin 144 saniye ile "Kozmetik" var.