Gıda sektörü reklamlarda tepede
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
- MEDYA / 30.04.2019 Saat: 13:22
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 22-28 Nisan 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 810 adet ile "gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 112 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 738 adet reklamla "iletişim teknolojileri" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 167 bin 702 saniye ile gıda var.
İkinci sırada 95 bin 120 saniye ile iletişim teknolojileri reklamları, üçüncü sırada 68 bin 548 saniye ile kozmetik var.
İlginizi çekebilecek diğer haberler