Gıda sektörü reklamlarda tepede

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 30.04.2019 Saat: 13:22

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 22-28 Nisan 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 810 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 112 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 738 adet reklamla "iletişim teknolojileri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 167 bin 702 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 95 bin 120 saniye ile iletişim teknolojileri reklamları, üçüncü sırada 68 bin 548 saniye ile kozmetik var.