Gıda sektörü reklamda ilk sırada

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 14.05.2019 Saat: 16:50

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 6-12 Mayıs 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 155 adet ile "gıda" oldu.

"Ticaret" sektörü ise 5 bin 614 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 4 bin 259 adet reklamla "kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 144 bin 270 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 100 bin 861 saniye ile "ticaret" reklamları, üçüncü sırada 90 bin 993 saniye ile iletişim teknolojileri var.