Ekranda reklam yarışını gıda sektörü kazandı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 26.03.2019 Saat: 16:47

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 18-24 Mart 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 764 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 645 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 529 adet reklamla "ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 160 bin 200 saniye ile siyaset/politika var.

İkinci sırada 135 bin 288 saniye ile gıda reklamları, üçüncü sırada 67 bin 131 saniye ile finans var.