Algida reklamları yazın ilk günleri ile birlikte zirveye ulaştı

MTM Medya Takip Merkezi'nin 14-20 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, yazın gelmesiyle birlikte Algida reklamları zirveyi yakalamayı başardı.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Algida markası yazın gelmesiyle birlikte 1.189 adet reklam vererek ekranlarda en fazla reklam veren marka oldu., Turkcell markası ise 1.252 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 1.177 reklamla Evkur AVM var.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Vodafone'nun oldu. Marka süre bazında 28 bin 414 saniye ile ilk sırada kendine yer buldu. Algida 27 bin 345 saniye, Turkcell ise 26 bin 599 saniye ile ekranda kaldı.

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Internet ortamında nadir olarak görülebilen tarihi fotoğraflar...
Internet ortamında nadir olarak görülebilen tarihi fotoğraflar...