Televizyonun bir numaralı sektörü gıda oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 21 - 27 Mayıs 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 21 - 27 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 932 adet, 153 bin 560 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İletişim Teknolojileri oldu. Bu sektöre 4 bin 988 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 132 bin 3 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Finans yer aldı. Sektöre 4 bin 496 reklam verilirken, reklam süresi ise 149 bin 570 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Sıcak havalarda hararet gideren 8 besin
Sıcak havalarda hararet gideren 8 besin