Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 26 Ağuston - 1 Eylül 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 13 bin 12 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 7 bin 952 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 7 bin 938 adet reklamla "Ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 227 bin 959 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 155 bin 830 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 140 bin 705 saniye ile "Kozmetik" var.

 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Kuru gözden koruyacak 10 kış önerisi
Kuru gözden koruyacak 10 kış önerisi