Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

 Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 8-14 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 192 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 815 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 244 adet reklamla "İletişim Teknolojileri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 200bin 632 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 90 bin 514 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 87 bin 915 saniye ile "İletişim Teknolojileri" var.

 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  İşte dünyanın en seksi öğretmeni
İşte dünyanın en seksi öğretmeni