10.08.2019 20:14
Televizyon reklamlarında gıda açık ara zirvede
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 29 Temmuz ile 4 Ağustos 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 14 bin 152 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 548 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 799 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 265 bin 086 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 112 bin 757 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 102 bin 416 saniye ile "İletişim Teknolojileri" var.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.