Reklama en çok 'gıda' sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi (MTM), her hafta düzenli olarak yayınladığı araştırma raporuyla, 4-10 Aralık 2017 tarihlerinde en çok reklam veren sektör "gıda" oldu.

MTM Medya Takip Merkezi'nin 4-10 Aralık 2017 tarihlerinde, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren ilk 15 sektör  belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan 7 bin 709 adet 142.673 saniye ile GIda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İnşaat Emlak oldu. Bu sektöre 3,543 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 92.029 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Ticaret iyer aldı. Sektöre 3.475 reklam verilirlen harcanılan reklam süresi 39,153 olarak belirlendi.

 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  CES 2018'in dikkat çeken 10 teknoloji harikası
CES 2018'in dikkat çeken 10 teknoloji harikası