Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 2-8 Nisan 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

 Medya Takip Merkezi'nin 2-8 Nisan 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 6 bin 817 adet, 133 bin 523 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İnşaat/Emlak oldu. Bu sektöre 3 bin 255 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 60 bin 314 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Ev Temizlik Ürünleri yer aldı. Sektöre 3 bin 091 reklam verilirken, reklam süresi ise 64 bin 098 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Survivor 2018 gönüllüler takımı şekillenmeye başladı... Adaya gidecek isimler kimler ve bu güne kadar kimler şampiyonluk görmüştü?
Survivor 2018 gönüllüler takımı şekillenmeye başladı... Adaya gidecek isimler kimler ve bu güne kadar kimler şampiyonluk görmüştü?