14.11.2018 13:07
Evkur AVM verdiği reklamlarla televizyonun zirvesine oturdu
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 05 - 11 Kasım 2018 tarihleri arasında 14 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre en fazla reklam veren marka Evkur AVM oldu.
Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmaya göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.
Evkur AVM, 906 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. A101 Süpermarket ise 699 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 689 adet reklamla Hepsiburada yer aldı.
En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Ziraat Bankası'nın oldu. Ziraat Bankası süre bazında verdiği reklamlar ile 18 bin 344 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Socar 14 binn 177 saniye, İstikbal ise 13 bin 612 saniye ile ekranda kaldı.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.