Samsung Galaxy S8 için şikayet yağmuru

Samsung'un teknoloji harikası son akıllı telefonu Galaxy s8 için ilk şikayetler gelmeye başladı.

 Galaxy s8 piyasa çok hızlı giriş yaptı ancak şikayetler de gelmeye başladı.

“Mükemmel telefon yoktur. Mükemmelleştirilmeye çalışılan telefonlar vardır. Peki, ey Galaxy S8 sen de mükemmelleştiremediklerimizden misin?” Galaxy Note 7’lerin patlama trajedisinden sonra toparlanmaya çalışan Samsung, Galaxy 8 ile de ilk sorunlarını yaşamaya başladı.

Koreli kullanıcıların, kızıllaşan S8 ekranları hakkında yaptıkları şikayet ses getirdi. Samsung son modeline, ekranın üç ana renk ayarını ayrı ayrı koymuş, kullanıcılara ekran tonunu seçmekte özgürlük tanımıştı. Şikayetler üzerine, müşterilerine kırmızı ayarını düşürmelerini söyleyen Samsung teknik servisine gelen tepkiler çığ gibi büyüdü. Çünkü kullanıcıların telefonlarındaki kızıllık ayarı zaten optimum düzeydeydi.

Samsung’un sorun ile ilgili nasıl bir çözüm yolu geçireceğini bilmiyoruz. Tahminler teknoloji devinin yeni bir yazılım güncellemesi yayınlaması üzerinde yoğunlaşıyor. Kızıllık sorununu bir kusur olarak görmeyen Samsung’un, Galaxy S8 ile sunduğu Bixby özelliği ile ilgili de başı dertte. Kullanıcı şikayetlerine göre, Bixby butonu kilitleniyor ve hala birçok eksik uygulaması mevcut.

Biz Tamindir ailesi olarak, Türkiye’de en sevilen elektronik markası seçilen teknoloji şirketinin bir an önce toparlanmasını umut ediyoruz.

 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  2017 yılında boşanan ünlüler
2017 yılında boşanan ünlüler